вівторок, 25 грудня 2012 р.

"І ВНОВЬ НАЧИНАЄТЬСЯ БОЙ"


Сторони конфлікту все ті самі я-логіка і я-емоція.
Після цілковитої, як здавалося на минулому тижні, перемоги логіки і встановлення республіки “Я-сама врівноваженість”. Емоції вчиняють безпрецедентну по своїй зухвалості агресію.
Як розгортались бойові дії.

Неділя. Емоції використовуючи вже стару тему конфлікту беруть гору: два дзвінка і по флангу “Врівноваженості” завдано удару. Логіка збирається з силами, що в паніці розбігаються, використовуючи стабільність на інших відтинках фронту, усію ніч аргументує і пояснюю, що відбулось, шукає де прогалини. Не дивлячись, на те, що емоції використовують стратегію логіки і дуже ефективно користуються доводами ніби розуму, логіка, близько 4 ранку ранку, використавши емоційний аргумент “я погарячкував”, стабілізує ситуацію і починає будувати, свої стратегії на флангах. Вже вдень черговий дзвінок, логіка використовує аргументований маневр “я погарячкував” повністю відновлює свої позиції.
Емоції віднаходять нову тему для конфлікту. І тепер завдають найпідступнішого удару по центру. Бої тривають з перемінним успіхом, від я хвилююсь, до візьми себе в руки. Але вже десь о 22:30 здавалося б перемога логіки: маневр СМС “набереш мене зранку” аргументований “не будь тираном”, ніби спрацював... Та емоції, продовжують наступати. Використавши природні умови “сильний снігопад” дзвінок, близько 10 дзвінків, що тільки підсилює емоцій, останні використовують аргумент “я хвилююсь”, якісно маскуючи під логічний, сили логіки не розпізнають супротивника, зав'язується ближній бій, краще підготовані і озброєні піхотинці емоцій завдають нищівного удару... цілковита поразки. В голові ніби в один момент якусь кнопку натиснули, яка повністю вимикає логіку, а усякі доводи настільки сповнені емоційності... Кидаючи на полі знамена врівноваженості і зброю логічних доводів, сили розуму хаотично відступають, будь-які спроби врятувати ситуацію, відновити бойовий порядок, грають тільки на руку емоціям: “СМС і дзвінки сповнені емоційності”. Логіка розбита, республіка “Я-сама врівноваженість” ледве тримається.
Це текст ледве не остання спроба організувати деморалізовані війська логіки.
Потенційно, за декілька годин логіка зможе відновити бойові порядки, але якою ціною: кожна безсонна ніч грає тільки на руку емоціям і знесилюють логіку...
Раптом відбувається, щось дивне: емоційне бажання подзвонити і визнати свою провину, підкріплене дивним логічним переконанням, що все буде добре.
Успіх!!! Республіка “Я сама врівноваженість” поступово відновлюється.

PS
Дякую Тобі. Це Ти — основа моїх перемог і досягнень, навіть у війні супроти себе самого!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар